سلامت اخلاقی
-به حریم زندگی خانوادگی و خصوصی همکاران، مشتریان و مراجعه¬کنندگان احترام گذاشته و ارتباطات کاری خود را در چارچوب اخلاقی و ارزشی جامعه تنظیم کنیم.
-روحیه کار جمعی را در خود تقویت کنیم و در انجام فعالیتهای گروهی مشارکت جو و مشارکت پذیر باشیم .
-در تعاملات و رفتارهای خود با سایر افراد از قبیل مافوق ها ، زیردستان ، همکاران و مراجعان باید احترام آنان را حفظ نماییم، به انتظارات و احساسات دیگران اهمیت قائل شده و برمبنای اعتماد به طرف مقابل عمل کنیم
-رعايت اعتدال و توازن بين زندگي شغلي و خانوادگي داشته باشیم.
-در رفتار و گفتار خود صداقت و درستی پیشه سازیم و از هر گونه اقدام غیر اخلاقی (نظیر شایعه¬پراکنی، تخریب دیگران، تهمت و افترا، تحقیر، دروغ، انتقال اطلاعات به خارج شرکت و ...) که روحیه اعتماد، همکاری و صمیمیت را در محیط کار تضعیف کند یا به اعتبار و وجهه شرکت خللی رساند، خودداری کنیم.
-انجام امور محول در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداکثر کیفیت را در سر لوحه فعالیت های خویش قرار داده و با رعایت ادب، صبر و گشاده رویی در چارچوب قوانین و مقررات عمل کنیم